Tuesday, April 20, 2010

Huh... Disappointed :[

Нэг л мэдэхэд энэ template шиг бүх зүйл бүүдгэр баргар болчихож. Миний хажууд байгаа бүхэн хэзээ хэрхэн байхгүй болоод би хэрхэн гуниглах бол, миний хийсэн ирээдүйд хийх зүйлсийн хариуд надад ямар шийтгэл ирэх бол тэдний сэтгэлд ямар хар бараан зүйлс нуугдаж байгаа бол...
   Атуусанд суувал буумааргүй унтвал сэрмээргүй гэртээ орвол гармааргүй гарчихвал ормооргүй юу ч хийхгүй юу ч сэтгэхгүй ийм амьдрал намайг дагаад хэр удсан юм бол...Хэзээ нэгэн цагт ийм байдалд орно өөрийгөө ийм болчихно гэж ядаж зүүдэлсэнсэн бол хэтэрхий их гунигаас минь хэлтэрхий нь ч болсон хасагдахсан. Тэр хүний хэлсэн бүхэн үнээн харин би энэ талаар бодохыг ч хүсэхгүй байна. Бодоод эхлэх юм бол сул нулимс асгараад зогсохгүй. Хайран нулимс. Хайран сэтгэл. Бодоод эхлэх юм бол өөрийгөө улам ихээр үзэн ядаж үхлийг илүү ихээр хүсэх болно..

4 comments:

  1. Тэгвэл темплэйтээ гоё гэгээлэг, хурц төод өнгөтэйгээр сольчих :)

    Тэмплэйтийн өнгө сэтгэл санаанд нөлөөлөөд байх шиг санагддаг болохоор цагаан дээр хараар бичих дуртай болсон :P

    ReplyDelete
  2. Цаг хугацаа өнгөрч, сайн сайхан зүйлтэй учрахын хэрээр таагүй мэдрэмж орхих болно оо. Би ч бас үгээр илэрхийлэхийн таагүй мэдрэмжийг мэдэрсээр багагүй хугацаааг туулж байсан. Хүчтэй байгаараа анд минь :)

    ReplyDelete
  3. 1хан бичлэгийн урд "сэтгүүл уншсан" гээл их цоглог бичлэг уншиж байсымсан...

    блогынхоо өнгийг нээрээ сольчих.их л хүнд өнгө санагдаад байхын.

    тэгээд бас блог-доо ойр ойрхон орж ирж байгаарай ;)

    ReplyDelete
  4. хэхэ баярлалоо та 2т
    гэгээлэг өнгөтэй болгоноо энийг :D

    ReplyDelete

LIVE YOUR LIFE

See MoRe Do MoRe HeaR MoRe